Found a job! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu Found a job! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

Found a job!

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

26 Augustus 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vanmorgen was ik met wat haasten precies om 14:00 in Judy's Hotel. Was die vrouw er 'vanwege een misverstand' pas om 14:30. Maargoed het hotel was wel leuker dan ik had verwacht. Dit was ook een normalere sollicitatie, zonder achter liggende gedachte. Gewoon wat voor werk heb je hiervoor gedaan en wat voor persoon ben je. Er zijn nog 5 andere sollicitanten, dus ze belt me volgende week.
Ik was gister naar een bar gegaan waar ze personeel nodig hadden. Nou dachten ze dat dat niet meer hoefde, maar de eigenaar was er niet. Dus ik heb mijn cv enzo achtergelaten. En ik werd vanmorgen meteen gebeld:) Ik was in vijf minuten aangenomen. Het betaalt niet super, maar voor nu is het mooi. Het is een familie bar, meeste personeel is familie van elkaar. Dat geeft het een leuke en relaxte sfeer. In alle andere tenten hebben ze allemaal een uniform aan en zijn ze vrij bot.
Peter, Tieme en Pieter zijn vandaag ook aangekomen in London. We zijn eerst in het Hyde Park geweest en zijn daarna naar een barbeque geweest buiten het centrum. Vanavond zijn ze naar een concert en strakjes ga ik met ze mee naar de after party bij de London Bridge.
Dat wordt een latertje;) Ciao!

• 26 Augustus 2006 - 07:31

Jantine:

Leuk Lot, wanneer begin je?

• 26 Augustus 2006 - 11:07

Lot:

Ik begin zondag en volgende week werk ik zeven dagen in de week. Omdat de twee eigenaren dan op vakantie zijn. Daarna werk ik waarschijnlijk twee avonden in het weekend en een tot twee avonden doordeweeks. Het is niet fulltime maar ik blijf zoeken voor iets ernaast.