The Fabric - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu The Fabric - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

The Fabric

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

06 December 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De hele week heb ik avonddiensten gehad, dus niet veel meegemaakt. Want na het werk ga ik niet meteen slapen, maar ook niet meer uit. Ik sta 's middags niet op het laatste moment op, maar echt iets ondernemen doe ik ook niet.
Maar op zaterdag heb ik dat ook wel ingehaald. Brechtje en ik zijn eerst naar het Indische restaurant op Birck Lane geweest, waar ik met Martina ben geweest twee weken terug.
Daarna zijn we met het hele personeel van Terminus, dat is de brasserie van het hotel, naar the Fabric geweest. Dat is een hele bekende en populaire club in Londen. Normaal is het vrij prijzig om binnen te komen en zo druk dat je je kont niet kan keren. Maar wij waren VIP, we waren in de bovenste verdieping en konden via een balkon naar alle opgepropte mensen kijken. Haha Het was wel een leuke tent, maar heel veel mensen hadden drugs gebruikt. Dus aan het eind van de nacht hing er een soort rare sfeer. Toen ben ik maar naar huis gegaan.
Nu heb ik met Brechtje nachtdiensten. De nachten zijn wel beter, dan heb je gewoon een lijst met dingen die je moet doen. En heb je niet steeds van die klachende, chagerijnige gasten. Dat is ook wel eens lekker, alleen 's nachts vang je geen fooi.
Met kerst moeten Brechtje en ik in de nacht 12 uur per dag werken. Er werken met kerst in totaal maar 6 mensen, de rest is gewoon vrij. Echt onredelijk, maargoed heb in ieder geval wel dienst met Brechtje.
Ik moet weer terug aan het werk, als ik thuis ben zet ik er wat foto's van zaterdag bij. Ciao!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London

Recente Reisverslagen:

21 December 2006

Christmas

06 December 2006

The Fabric

27 November 2006

Late news

12 November 2006

Weekend in Amsterdam and London

25 Oktober 2006

Amsterdam here I come!
Lot

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 23339

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 29 Januari 2014

Zuid Afrika... again!

18 September 2012 - 08 Oktober 2012

Zuid Afrika!

29 Juni 2009 - 30 Juli 2009

China!

13 November 2008 - 17 November 2008

Barcelona!

15 Augustus 2006 - 03 Januari 2007

London

Landen bezocht: