Weekend in Amsterdam and London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu Weekend in Amsterdam and London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

Weekend in Amsterdam and London

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

12 November 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het heeft een tijdje geduurd, maar dan is er toch weer nieuws uit Londen.
Ik ben een tijdje ziek geweest en ben naar Amsterdam geweest. Had nu pas tijd om weer even voor me weblog te gaan zitten.
Ik heb een week alleen maar in mijn bed gelegen, toen ben ik toch maar naar de dokter gegaan. Omdat ik hier nog geen eigen dokter heb, kwam ik in een gratis kliniek terecht. Echt zo'n verschrikkelijk hol. Kinderen die zaten over te geven en alles goedkoper dan goedkoop. Maar gelukkig wist ik wel wat de pijn was; een water infection. Na een paar dagenpillen slikken was de pijn gelukkig weg. Het was echt niet meer te harden.
Daarna ben ik een weekendje naar Amsterdam geweest. Ik was alleen nog niet helemaal lekker dus ik heb het rustig aan gedaan.
Donderdag ben ik gelijk met Rianne wat gaan eten, wat super gezellig was. Daarna ben ik met Karel en Victor naar de Escape geweest, ik was natuurlijk weer veel te laat thuis. Volgende dag moest ik namelijk lekker vroeg naar de tandarts. Na een uurtje slapen moest ik er alweer uit, maar ik heb de slaap dan ook wel overdag proberen in te halen. Maar me moeder was jarig dus de telefoon bleef maar rinkelen.
's Avonds zou ik met Rianne en Maaike iets gaan doen, maar ik voelde me toch nog niet helemaal okee ondanks de pillen. Ik ben dus maar lekker thuis gebleven met Rianne en lekker een film gehuurd.
Zaterdag ben ik bij Nelleke blijven eten. Die patat was toch wel wat anders dan die vieze ongare, vette chips van hier.
Daarna zijn Rianne en ik naar Amsterdam geweest. Hebben we met Peter nog geganzenbord, omdat de pooltafels bezet waren. Haha
Zondag super vroeg op, Rianne moest namelijk weer werken. Toen ben ik de fietsen uit Amsterdam gaan halen, want die had een lekke band. Ik ben nog met Liran wat gaan drinken in de nieuwe BLVD op het plein. Het is een soort 's Avonds zijn Rianne en ik naar 'de Nachtrit' geweest. Haha Het was echt een hele andere film dan in dacht. Haha Daarna zijn we even met Marcus, Joost en Danny zijn we op de Prinsengracht gaan poolen.
Maandag naar mn oude vertrouwde kapster en met mn nieuwe kapsel Stephanie haar huis gechecked. Daarna in Aalborg even bij Daniel gebuurd. 's Middags was papa terug gekomen uit China met een koffer vol soeveniers:D Nadat we mijn prakje hadden gegeten ben ik nog even naar Amsterdam geweest om toch nog mn laatste avond te 'vieren'.
Volgende ochtend heerlijk om 5 uur 's ochtends op om naar Eindhoven te gaan. Wat echt een ramp was. De tram kwam natuurlijk 20 minuten te laat, waardoor ik mijn trein net op het nippertje heb gehaald. In Eindhoven kwam de bus natuurlijk niet. Toen ik dan eindelijk op het vliegveld aankwam, moest ik door de douane. Ik had alleen te veel 'vocht' bij me. Je mocht maximaal 100 ml meenemen. Nou had ik 450 ml ofzo, dat zat alleen allemaal in mijn koffer en ik had echt geen tijd om dat eruit te halen. En dan wist ik ook zeker dat ze het weg zouden gooien. Dus ik heb alleen een zo goed als lege deo in het zakje gedaan. Die werd natuurlijk weggegooid, maar de spullen die ik in mn koffer had gelaten, heb ik gewoon meegekregen. :S
Thuis aangekomen ben ik meteen in mijn bed gedoken voor twee uurtjes, daarna moest ik alweer werken.
Vrijdag was er een afscheidsfeestje van een collega, waar iedereen echt te dronken was. Dat is heel normaal hier in Engeland, maar zo had ik die collega's natuurlijk niet gezien.
Zaterdag moest ik eigenlijk werken. Maar ik ga voor een collega over twee weken in het weekend nachtdiensten draaien, waardoor ik dus paar weken geen weekend heb. Het was nou niet bepaald waar ik zin in had, maar hij moest het weekend echt ergens heen ofzo. Ik was de enige die met hem kon ruilen, dus ik heb het dan toch maar gedaan. Maar nou had ik hem zover gekregen dat hij zaterdag voor mij ging werken. Hij wilde eerst echt niet, maar hij had wel door dat ik echt boos begon te worden. Ik had mijn enige weekend in weken helemaal voor hem opgegeven, omdat hij de laat was met vrij vragen en hij wilde niet één dag vab zijn weekend met mij ruilen. Maar hij heeft het uiteindelijk dus wel gedaan, dus ik heb heerlijk het weekend vrij gehad. Dat had ik wel even nodig na die drukte.
Vorige week heb ik lekkere contacten gelegd met gasten in het hotel. Ik was twee mensen een rondleiding aan het geven door het hotel. Toen we aan de praat raakten bleek die man uit Spanje te komen en had hij een vriend met een paar mooie hotels in Spanje. Toen hij hoorde dat ik Spaans wil leren en wil werken in Spanje voor een tijdje gaf hij meteen me zijn adres enzo. http://www.castelldemporda.com/intro.aspx Dat is het hotel, het is een kasteel in Costa Brava. Het is weer een heel ander hotel dan ik gewend ben. Zou wel gaaf zijn, wie weet doe ik dat nog eens.
Later moest ik 2 jongens roomen, een dj en zijn manager. Het schijnt een bekende dj te zijn uit Amerika; Joe Claussel. Toen ik voor de grap vroeg of ze mij niet op de gastenlijst wilden zetten, was dat meteen geregeld.
Gister ben ik met Brechtje naar het feest geweest. Het was echt super gaaf. We waren vrij vroeg, want dan konden we de tube nemen. In het begin was het niet super, soort lounge muziek draaiden ze, maar dan in een club. Maar op een gegeven moment werd het echt leuk. Het was echt zo'n rare club. In een oud gebouw, waar ze met licht enzo en zitjes echt iets leuks hebben gemaakt. Dat zie je hier in Londen veel, in Nederland zie je het nooit. Het was in het begin in Londen wennen, maar ik vind het nu echt leuk. Allemaal van die echt disignde tenten met hun eigen stijl.
Ik ga zo maar eens al het huishouden doen waar ik helemaal niet meer aan ben toegekomen.

  • 12 November 2006 - 20:43

    Koentj:

    hey schatje :D nou dan nu maar ff een berichtj plaatse.. t is een onzin bericht maar k moet wel want k wist niet eens dat je site had:P nou schat ik spreek je wel verder op msn :P whahah

    dikke (K)

  • 14 November 2006 - 19:23

    Berend:

    Heb het allemaal gelezen, wat je allmaal niet mee maakt :) Hoop dat je je weer wat beter voelt, het engelse 'drink water' vergt een goed afweer systeem. Kwestie van overleven.

    Wat je zegt over de clubs/pubs/etc is waar, heel anders dan in NL, ff wennen, maar wel leuker.

    Groetjes, B.

  • 15 November 2006 - 18:43

    Berend:

    Heb het allemaal gelezen, wat je allmaal niet mee maakt :) Hoop dat je je weer wat beter voelt, het engelse 'drink water' vergt een goed afweer systeem. Kwestie van overleven.

    Wat je zegt over de clubs/pubs/etc is waar, heel anders dan in NL, ff wennen, maar wel leuker.

    Groetjes, B.

  • 28 November 2006 - 12:00

    Nelleke:

    Heb je pagina gelezen.Was weer leuk.Waterinfectie nooit van gehoord.Was gezellig toch zaterdag met de lekkere patat van Ton.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London

Recente Reisverslagen:

21 December 2006

Christmas

06 December 2006

The Fabric

27 November 2006

Late news

12 November 2006

Weekend in Amsterdam and London

25 Oktober 2006

Amsterdam here I come!
Lot

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 23335

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 29 Januari 2014

Zuid Afrika... again!

18 September 2012 - 08 Oktober 2012

Zuid Afrika!

29 Juni 2009 - 30 Juli 2009

China!

13 November 2008 - 17 November 2008

Barcelona!

15 Augustus 2006 - 03 Januari 2007

London

Landen bezocht: