Amsterdam here I come! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu Amsterdam here I come! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

Amsterdam here I come!

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

25 Oktober 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het weekend ben ik met Brechtje uit eten gegaan en daarna zouden we met een groepje van het hotel wat gaan drinken. Daar hadden we alleen niet zo'n zin in, dus zijn we maar gaan shoppen. Erg geslaagde avond:) We hebben allebei hetzelfde blousje gekocht. Na het shoppen zijn we een bar ingedoken in ons nieuwe blousje.
De volgende dag was het alleen vroeg opstaan; Brechtje moest vroeg werken en Nelleke en Myrthe zouden al vroeg aankomen. En aangezien ik zaterdag nog niet alles had schoongemaakt, werd dat erg vroeg opstaan. Het was dan ook allemaal schoner dan schoon.
Ik heb Nelleke en Myrthe een beetje Londen laten zien en mee toeristje gespeeld. We hebben erg gelachen. Ik moest alleen avonddiensten werken, dus het was vooral vroeg opstaan, toeristje spelen, werken en laat slapen. Maar vandaag mochten we gelukkig uitslapen;) Het was toch wel laat geworden. Vandaag ga ik ze het hotel nog laten zien en dan gaan ze weer terug naar Nederland.
En ik heb ondertussen ook mijn reis naar Amsterdam geboekt! Ik kom 2 november voor een lang weekend naar Amsterdam. Die tijd ben ik trouwens gewoon weer te bereiken op mijn Nederlandse nummer.
Ik heb er zin in!! Zie jullie dus volgende week;):D

  • 27 Oktober 2006 - 04:40

    Brechtje:

    Anders ga je even niet naar Nederland zeg!!! Want vrijdag is er een feest van Sandra die weg gaat. En dan kunnen we niet saampies gaan :S

    Kusss brechtje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London

Recente Reisverslagen:

21 December 2006

Christmas

06 December 2006

The Fabric

27 November 2006

Late news

12 November 2006

Weekend in Amsterdam and London

25 Oktober 2006

Amsterdam here I come!
Lot

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 23337

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 29 Januari 2014

Zuid Afrika... again!

18 September 2012 - 08 Oktober 2012

Zuid Afrika!

29 Juni 2009 - 30 Juli 2009

China!

13 November 2008 - 17 November 2008

Barcelona!

15 Augustus 2006 - 03 Januari 2007

London

Landen bezocht: