Amsterdam here I come! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu Amsterdam here I come! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

Amsterdam here I come!

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

25 Oktober 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het weekend ben ik met Brechtje uit eten gegaan en daarna zouden we met een groepje van het hotel wat gaan drinken. Daar hadden we alleen niet zo'n zin in, dus zijn we maar gaan shoppen. Erg geslaagde avond:) We hebben allebei hetzelfde blousje gekocht. Na het shoppen zijn we een bar ingedoken in ons nieuwe blousje.
De volgende dag was het alleen vroeg opstaan; Brechtje moest vroeg werken en Nelleke en Myrthe zouden al vroeg aankomen. En aangezien ik zaterdag nog niet alles had schoongemaakt, werd dat erg vroeg opstaan. Het was dan ook allemaal schoner dan schoon.
Ik heb Nelleke en Myrthe een beetje Londen laten zien en mee toeristje gespeeld. We hebben erg gelachen. Ik moest alleen avonddiensten werken, dus het was vooral vroeg opstaan, toeristje spelen, werken en laat slapen. Maar vandaag mochten we gelukkig uitslapen;) Het was toch wel laat geworden. Vandaag ga ik ze het hotel nog laten zien en dan gaan ze weer terug naar Nederland.
En ik heb ondertussen ook mijn reis naar Amsterdam geboekt! Ik kom 2 november voor een lang weekend naar Amsterdam. Die tijd ben ik trouwens gewoon weer te bereiken op mijn Nederlandse nummer.
Ik heb er zin in!! Zie jullie dus volgende week;):D

• 27 Oktober 2006 - 04:40

Brechtje:

Anders ga je even niet naar Nederland zeg!!! Want vrijdag is er een feest van Sandra die weg gaat. En dan kunnen we niet saampies gaan :S

Kusss brechtje