Moning Shifts... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu Moning Shifts... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

Moning Shifts...

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

15 Oktober 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Maandag was er quiz-avond in de club in het hotel. We hadden met heel veel moeite Ali in ons team gekregen. Hij wilde alleen met ons in het team als we daarna met hem gingen bowlen, dus dat hebben we maar gedaan.
We stonden in de tussenstand eerste, maar uiteindelijk niet meer hahaha.
Daarna gingen we in Westminster bowlen in een soort gamehall, echt verschrikkelijk. Dat was niet zon succes. Haha
Ik had de hele week ochtendshifts, steeds om vijf uur opstaan. Ik was echt niet te genieten deze week, ik heb echt geen ritme met die verschillende shifts. Heb me al één keer gruwlijk verslapen, ik had mijn wekker verkeerd gezet. Haha Ik ging dan ook steeds belachelijk vroeg naar bed. Op woensdag ben ik mijn bed uitgekickt, omdat Andy zijn bed terug wilde. Nu heb ik een paar nachten op een campingbed gelegen, dat was nou niet bepaald goddelijk. Haha Zaterdag is mijn nieuwe bed geleverd, dus nu slaap ik weer heerlijk.
Vrijdag ben ik met Chris, me oude buurjongen, gaan poolen. En zaterdag ben ik met Fabio en een groepje uitgeweest. Het was alleen een beetje vreemd gelopen allemaal. Op een gegeven moment kwam Brechtje met nog wat mensen en toen waren Fabio enzo al in de volgende club. Maargoed ik heb me wel vermaakt.
Vannacht heb ik mijn eerste nachtdienst, echt genieten. Haha Ben benieuwd hoe ik het vind.

  • 20 Oktober 2006 - 12:40

    Samantha:

    Haai Lot! Wat leuk dat je naar Engeland gegaan bent zeg. Ik zag op msn je site en dacht ik ga eens kijken! Zo te lezen heb je het ontzettend naar je zin!Nou heel veel plezier nog, XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London

Recente Reisverslagen:

21 December 2006

Christmas

06 December 2006

The Fabric

27 November 2006

Late news

12 November 2006

Weekend in Amsterdam and London

25 Oktober 2006

Amsterdam here I come!
Lot

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 23345

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 29 Januari 2014

Zuid Afrika... again!

18 September 2012 - 08 Oktober 2012

Zuid Afrika!

29 Juni 2009 - 30 Juli 2009

China!

13 November 2008 - 17 November 2008

Barcelona!

15 Augustus 2006 - 03 Januari 2007

London

Landen bezocht: