Moved downstairs - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu Moved downstairs - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

Moved downstairs

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

08 Oktober 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hellow!
Ik heb weer lekker de hele week gewerkt. Deze week was een beetje raar, ik had eerst drie avonddiensten daarna een middel en toen een vroege. En vrijdag was ik weer uit met Brechtje, dus ik ben nu helemaal uit mijn ritme. Volgende week heerlijk elke dag om vijf uur opstaan.
Vrijdag ben ik met Brechtje in het Japanse restaurant, Miyabi, in het hotel gaan eten. Het was echt echt een leuk restaurant, heel klein, echt leuk. Er mogen alleen geen foto's gemaakt worden, dus dat doe ik een keertje als ik nachtdienst heb.
Daarna zijn we in de pub, George, in het hotel wat gaan drinken. Het is wel een leuke pub, maar de muziek miste er wel. Het is een orgineel oude zaal het galmt vrij erg en met al dat gepraat geeft dat vrij veel kabaal.
De manager van de pub nodigde ons toen uit naar de GE club, de club in het hotel, te komen. Er was namelijk een afscheidsfeestje van een manager in het hotel. Toen we gewoon aan de bar een cocktail aan het drinken waren, kwam een collega van the Font Desk naar ons toe; dat we niet in de club mochten komen. Echt te sneu voor woorden. Een andere manager heeft serieus naar Front Desk gebeld om te zeggen dat wij niet officieel zijn uitgenodigd, dus dat we weg moesten. Een beetje je eigen personeel uit een afscheidsfeestje sturen.
We waren dus behoorlijk boos, maar toen zijn we maar naar de bar gegaan waar we vorige week ook waren geweest. Het was alleen minder dan vorige keer. We zijn toen naar Cheers geweest, dat schijnt precies te zijn zoals de serie Cheers. De muziek daar was goed, we waren er alleen te lang gebleven. Dus Brechtje was bij mij blijven slapen, want ze moest ook nog de volgende dag vroeg op. Arm kind.
Ik heb deze week ook mijn nieuwe huisgenootje leren kennen. Ze komt uit India en is hier voor een jaar voor haar studie. Het is echt een schat, hele andere cultuur gewend, veel socialer dan de botte mensen hier in Londen.
Ik slaap nu in de kamer beneden, wat wel een enorme stap terug is. De kamer is ijskoud, ik moet door de gang lopen naar mijn minibadkamertje. Maar het scheelt wel veel geld in de maand en ik slaap alleen in mijn kamer. Dus het is wel okee.
Vanavond ben ik met mijn nieuwe huisgenootje bij wat mensen gaan eten. Sinds tijden dat ik een behoorlijke maaltijd heb gegeten. Ik eet eigenlijk alleen maar in het hotel, maar dat eten is nou niet bepaald wat je noemt lekker.
Maandag is er een quiz-avond in de GE-club. Ik ben benieuwd of we het gezellig gaan hebben, na onze geweldige ervaring.
*Theo, de bar van je neefje is trouwens een hippe bedoeling. Er bekend hier in Londen. Dus als je contact hebt met hem, mag je mijn naam wel laten vallen;) Ik werk nu namelijk niet meer in de bar.*
Ik ga lekker een DVD'tje kijken en mijn bedje opzoeken. Bye bye

  • 09 Oktober 2006 - 11:53

    Theo:

    Lot,

    Ik had na onze vakantie nog niet op je site gekeken. Daarom ook pas nu een felicitatie van ons allen met je verjaardag. Aan het contact met mijn "ijskoude" neef wordt inmiddels gewerkt.

  • 09 Oktober 2006 - 16:34

    Brechtje:

    So wat een gave fotos zeg!!! Je beleeft wel veel leuke avonturen of niet ;) kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London

Recente Reisverslagen:

21 December 2006

Christmas

06 December 2006

The Fabric

27 November 2006

Late news

12 November 2006

Weekend in Amsterdam and London

25 Oktober 2006

Amsterdam here I come!
Lot

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 23336

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 29 Januari 2014

Zuid Afrika... again!

18 September 2012 - 08 Oktober 2012

Zuid Afrika!

29 Juni 2009 - 30 Juli 2009

China!

13 November 2008 - 17 November 2008

Barcelona!

15 Augustus 2006 - 03 Januari 2007

London

Landen bezocht: