Cool weekend! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu Cool weekend! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

Cool weekend!

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

01 Oktober 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Deze week heerlijk gewerkt;) Haha Donderdag en vrijdag lekker vrij, alleen nu in het weekend in de avond werken.
Vrijdag ben ik met Brechtje uit geweest in Soho. Het was echt te leuk! We waren echt Engels heel vroeg begonnen, raar gevoel Haha We waren allebei bijna vergeten te eten, omdat we niet gewend waren zo vroeg te vertrekken. maar de straten waren vol met mensen, echt ongelovelijk.
We hadden één of andere vage tent gevonden, maar echt leuk.De mensen daar waren allemaal raar, maar je kon echt met ze lachen. We hebben ook heerlijk mensen in de zeik genomen.
Waren wel vrij buitenlandse mensen daar, maar dat zie je heel veel in London. Niet eens toeristen, maar gewoon mensen die hier in Londen een baan hebben gevonden.
Zaterdag weer gezellig werken en 's avonds zouden we weer uitgaan. Maar dat is niet helemaal doorgegaan, na een dvd'tje zijn we lekker gaan slapen.:)

Ik moet weer werken. Ciao!!!

• 03 Oktober 2006 - 19:10

Oma Te Velde:

Dag Lot,
    Leuk die fotos, het cadeau is goed terecht gekomen.
    Weet je dat jullie rode ogen hebben? Ik wil het straks ook leren, misschien weet jij dan hoe dat op te l;ossen is.
    Ik heb een appartement gekocht, dicht bij jullie in de buurt.Misschien kom je dan in een ander huis. In december krijg ik de sleutel.
    groeten oma te velde