Birthday Party - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu Birthday Party - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

Birthday Party

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

24 September 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zaterdag zijn we naar Berend geweest. Het was even gedoe om er te komen, maar nu hebben we wel zijn vrouw en baby'tje gezien. Ik heb een foto op mijn weblog gezet.
s' Avonds was het feest. We moesten snel wat in de Pizza Express eten, om niet het feest te missen. Het was wel gezellig, alleen waren de huisgenoten beetje bazig. Ze deden alsof het alleen hun feest was, dus zij beslisten welke muziek en hoe hard het mocht... blablabla Nou was dat niet onze smaak, maarja het was wel heel gezellig. Ik zal foto's op mijn weblog zetten.
Vandaag moest ik alleen om 8 uur opstaan om te werken, maar dat viel allemaal reuze mee. Heb er geen last van gehad met opstaan en op mijn werk, dus dat heel mooi.
Ik heb trouwens iets op mijn verjaardag met papa in de H&M geshopt voor hem. We hebben een stoer jack gekocht. Haha Dat ik dat nog heb mogen meemaken. De man die altijd een hekel had aan de H&M.. Haha
Ik heb papa nog rondgeleid in het hotel. Volgens mij vond hij het een mooi en lux hotel;)
Dat was eigenlijk wel mijn weekend:) Ik vond hem erg geslaagd! Ciao!

• 24 September 2006 - 19:11

Berend:

Leuk dat je met je vader langskwam gisteren. Leon was er helemaal ondersteboven van, hij sliep bijna vijf uur achterelkaar toen jullie weer vertrokken waren. En de eerste foto in je fotoboek is Leon!!! Wat zijn we trots :)

• 25 September 2006 - 11:19

Mieke:

Lot ik was helemaal vergeten dat je jarig was!!Gefeliciteerd nog!Ik hoop dat je t leuk hebt gehad en dat je je een beetje vermaakt daar zo in Londen baby!Trouwens heel leuk voor je dat je papa langs kwam! zal wel goed gevoeld hebben he :)
    Kus

• 26 September 2006 - 01:21

Mario En Marja:

Hoi Lot,
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te zien aan de feestfoto's gaat het goed met je in Londen. Moet je hard werken, of valt dat wel mee? Wij zijn nu, na 10 maanden, bijna rond in Australie. In november vertrekken we met de auto. Waarheen weten we nog niet. Reizen is heerlijk!
    Groetjes,
    Mario en Marja