My Birthday! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu My Birthday! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

My Birthday!

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

23 September 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Officieel ben ik nu volwassen:d Haha Het voelt helemaal niet anders, maar het klinkt wel leuk;)
Papa is aangekomen hier in London. Ik heb hem het hotel laten zien en we zijn met Max naar een Indian restaurant geweest.
Toen ik met mijn vader in een bar wat wilde gaan drinken. Werd er naar mijn identiteit gevraagd. Haha Dat is de eerste keer dat er naar mijn identiteit wordt gevraagd en dat op mijn 18de verjaardag. Haha Toen hij het vroeg begonnen we meteen te lachen en ik zei "You are never going to believe this." De barman begreep er niet veel van. Hij was vrij lang bezig met rekenen, was natuurlijk wel erg moeilijk om alleen 2006-1988 uit te rekenen. Maar na een tijdje had hij hem dan toch door. Haha
We zijn met Max ook naar de Town of Ramsgate geweest. Ik ben daar nu gestopt met werken, dat is misschien beter zo. Nu heb ik meer vrije tijd en het betaalde niet super.
Ik heb van mijn ouders en mijn oma's heb ik een hele mooie camera gehad. Dus er zullen binnenkort foto's op mijn weblog komen.
Morgen is the big party! Ik laat horen hoe het was. Ciao!!!

• 23 September 2006 - 16:26

Johnny:

laat maar horen waar de party is en ik ben er zit nu toch in london?

Groetjes Johnny

www.johnnyvanommeren.waarbenjij.nu