My Birthday! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu My Birthday! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

My Birthday!

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

23 September 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Officieel ben ik nu volwassen:d Haha Het voelt helemaal niet anders, maar het klinkt wel leuk;)
Papa is aangekomen hier in London. Ik heb hem het hotel laten zien en we zijn met Max naar een Indian restaurant geweest.
Toen ik met mijn vader in een bar wat wilde gaan drinken. Werd er naar mijn identiteit gevraagd. Haha Dat is de eerste keer dat er naar mijn identiteit wordt gevraagd en dat op mijn 18de verjaardag. Haha Toen hij het vroeg begonnen we meteen te lachen en ik zei "You are never going to believe this." De barman begreep er niet veel van. Hij was vrij lang bezig met rekenen, was natuurlijk wel erg moeilijk om alleen 2006-1988 uit te rekenen. Maar na een tijdje had hij hem dan toch door. Haha
We zijn met Max ook naar de Town of Ramsgate geweest. Ik ben daar nu gestopt met werken, dat is misschien beter zo. Nu heb ik meer vrije tijd en het betaalde niet super.
Ik heb van mijn ouders en mijn oma's heb ik een hele mooie camera gehad. Dus er zullen binnenkort foto's op mijn weblog komen.
Morgen is the big party! Ik laat horen hoe het was. Ciao!!!

  • 23 September 2006 - 16:26

    Johnny:

    laat maar horen waar de party is en ik ben er zit nu toch in london?

    Groetjes Johnny

    www.johnnyvanommeren.waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London

Recente Reisverslagen:

21 December 2006

Christmas

06 December 2006

The Fabric

27 November 2006

Late news

12 November 2006

Weekend in Amsterdam and London

25 Oktober 2006

Amsterdam here I come!
Lot

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 23340

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 29 Januari 2014

Zuid Afrika... again!

18 September 2012 - 08 Oktober 2012

Zuid Afrika!

29 Juni 2009 - 30 Juli 2009

China!

13 November 2008 - 17 November 2008

Barcelona!

15 Augustus 2006 - 03 Januari 2007

London

Landen bezocht: