First week at work - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu First week at work - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

First week at work

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

20 September 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De eerste week was slopend! Nu sta ik er helemaal in mijn eentje voor.
Het is niet heel moeilijk werk. Ik ben er vooral om de mensen welkom te heten en te zorgen dat de mensen zich op hun gemak voelen in het hotel. Wanneer zij bepaalde wensen hebben, probeer ik daarvoor te zorgen.
Ik hoef gelukkig niet de hele dag in de lobby te zijn, dan zou ik echt helemaal gek worden. Ik ben eigenlijk altijd overal en nergens. De receptionisten zijn wel bijna altijd achter de receptie, volgens mij is dat echt saai acht uur lang. Het is wel een hele mooie hall maar vrij kaal, dat maakt het saai als je daar elke dag 8 uur lang moet staan.
Ik heb weer nieuwe schoenen gekocht, deze keer kwaliteits schoenen. Haha Dat loopt wat prettiger:)
Ik ben bijna jarig! Haha vrijdag is het dan zover, papa komt dan voor het weekend naar London. Zaterdag willen ze hier een groot feest geven. Omdat de andere mensen hier uit het huis gaan en omdat het mijn verjaardag is. Hoop dat ze de boel een beetje netjes houden. Want ik vrees dat ik het anders allemaal mag opruimen, aangezien de rest daar niet van houdt en toch gaat verhuizen.
Ik hoop volgende week foto's op me weblog te kunnen zetten. Dus houd het in de gate;)
Ik moet weer naar het hotel. Ciao!!