At work - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu At work - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

At work

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

13 September 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is echt slopend die training. Gisteren lag ik om half 9 al in mijn bed Haha Elke dag krijg je acht uur lang allemaal informatie naar je hoofd gegooid.
Gelukkig wist ik van een training al een hoop. Dingen die ik wist doordat ik eerder in hotels heb gewerkt. Daar was de manager van the Front Office erg blij mee. Haha Scheelde hem een hoop uitleg.
Ik blijk een van de 4 personen te zijn geweest die de baan heeft gekregen. In totaal bleken er meer dan 50 sollicitanten te zijn geweest. De Front Office manager zei ook dat ik mazzel heb gehad, want ik ben ook het enige meisje dat ze hebben aangenomen voor deze functie. Echt vet.
Dit is alleen niet een hotel waar je een paar maandjes werkt. Dit hotel is erop gericht dat je onderaan begint en wanneer je hard werkt kom je vanzelf steeds hogerop.
Ben benieuwd hoe ik het hier vind als ik eenmaal getraind ben. Tot nu toe vermaak ik me hier redelijk.
Ik moet maar weer eens aan het werk. Ik ga nu mijn pas halen:) Ciao!

• 13 September 2006 - 19:35

Rianne:

super schat echt super!! ik mail je weer;).. hahaha echt leuke weblogs zijn dit!

• 15 September 2006 - 19:51

Oma Berkelmans:

hoi Lot,
    ik zit hier op de camping met je pa aan de laptop.
    Ik heb juist gelezen dat je het goed maakt.
    Veel werkplezier.
    Veel liefs, oma.

• 17 September 2006 - 11:49

Stephanie:

Wow Lot! Stoer hoor, zit ik dan op m'n kantoortje in Almere. Ik wens je heel veel succes en plezier en ik hou je in de gaten! Doeiii Stephanie