At work - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu At work - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

At work

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

13 September 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is echt slopend die training. Gisteren lag ik om half 9 al in mijn bed Haha Elke dag krijg je acht uur lang allemaal informatie naar je hoofd gegooid.
Gelukkig wist ik van een training al een hoop. Dingen die ik wist doordat ik eerder in hotels heb gewerkt. Daar was de manager van the Front Office erg blij mee. Haha Scheelde hem een hoop uitleg.
Ik blijk een van de 4 personen te zijn geweest die de baan heeft gekregen. In totaal bleken er meer dan 50 sollicitanten te zijn geweest. De Front Office manager zei ook dat ik mazzel heb gehad, want ik ben ook het enige meisje dat ze hebben aangenomen voor deze functie. Echt vet.
Dit is alleen niet een hotel waar je een paar maandjes werkt. Dit hotel is erop gericht dat je onderaan begint en wanneer je hard werkt kom je vanzelf steeds hogerop.
Ben benieuwd hoe ik het hier vind als ik eenmaal getraind ben. Tot nu toe vermaak ik me hier redelijk.
Ik moet maar weer eens aan het werk. Ik ga nu mijn pas halen:) Ciao!

  • 13 September 2006 - 19:35

    Rianne:

    super schat echt super!! ik mail je weer;).. hahaha echt leuke weblogs zijn dit!

  • 15 September 2006 - 19:51

    Oma Berkelmans:

    hoi Lot,
    ik zit hier op de camping met je pa aan de laptop.
    Ik heb juist gelezen dat je het goed maakt.
    Veel werkplezier.
    Veel liefs, oma.

  • 17 September 2006 - 11:49

    Stephanie:

    Wow Lot! Stoer hoor, zit ik dan op m'n kantoortje in Almere. Ik wens je heel veel succes en plezier en ik hou je in de gaten! Doeiii Stephanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London

Recente Reisverslagen:

21 December 2006

Christmas

06 December 2006

The Fabric

27 November 2006

Late news

12 November 2006

Weekend in Amsterdam and London

25 Oktober 2006

Amsterdam here I come!
Lot

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 23337

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 29 Januari 2014

Zuid Afrika... again!

18 September 2012 - 08 Oktober 2012

Zuid Afrika!

29 Juni 2009 - 30 Juli 2009

China!

13 November 2008 - 17 November 2008

Barcelona!

15 Augustus 2006 - 03 Januari 2007

London

Landen bezocht: