Guilin! - Reisverslag uit Beijing, China van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu Guilin! - Reisverslag uit Beijing, China van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

Guilin!

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

11 Juli 2009 | China, Beijing

Na het kakkerlakkenavontuur, hebben wj onze koffers gepakt om met het vliegtug naar Guilin te gaan. Netjes op tijd kwamen wj aan op het vliegveld, had het vliegtug toch een potje vertraging. Om 02:30 kwamen we doodop aan in het hostel.
We hadden met Roeland een kamer geboekt, maar de bedden lagen alle 3 naast elkaar, net echt relaxed. Maar andere 3-persoons kamers hadden ze net meer. Pff word je net vrolijk van na 20 uur niet slapen. Uiteindelijk hebben Pimiek en ik een kamer gekregen en Roeland zijn eigen.
Ik heb de volgende dag tot 16:00 uur geslapen, ik was echt gebroken. Wat Pimiek heeft gedaan, heb ik niet meegekregen;).
Die dag hebben we verder dan ook niet veel gedaan. Wel hebben we Martin en Sander weer gezien, de jongens uit Beijing.
De volgende dag zijn we met zn 5-en de rijstvelden ingegaan. Het was eerst een lange busreis en daarna een lange toch omhoog klauteren, maar zeker de moeite waard. Echt mooie bergen en dan de rijstvelden, heel rustgevend.
Op de terugweg was de bus kapot, hebben de jongens de bus moeten duwen. Haha aardig komisch als je zelf lekker mag blijven liggen.:P
Vandaag heb ik weer rustig aan gedaan, ben erg moe van het reizen en de warmte. Wel allemaal grote plannen gemaakt over de rest van de reis. Volgens mij is dit nu de planning; morgen met de bus naar een dorp, daar overnachten, van daaruit met de boot terug naar Guilin, hier pakken we dan de trein en de boot naar een eiland met een heel mooi strand.
De foto's probeer k er echt op te zetten, maar ik heb in mijn Londen-berichten foto's staan, die ik niet kan verwjderen. Maar daarmee heb ik mjn maximum al bereikt, ga nu proberen wat te e-mailen, laat maar weten als je niks hebt gkregen en geinteresseerd bent. Dag!

  • 12 Juli 2009 - 20:15

    Josephien Sierag:

    Hoi Lot,
    Ik heb zojuist het adres van je reislog van je moeder gekregen. Natuurlijk gelijk alles gelezen, dat begrijp je! Leuke verhalen. Ben wel benieuwd naar de foto's. Hoop dat het je binnenkort lukt om ze te uploaden. De verhalen over het reizen per nachttrein herken ik van mijn reizen door Thailand en Indonesië. Ik hoop snel meer over China van je te lezen. Voor nu groetjes, ook van mijn moeder, Josephien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

China!

Rondje China met Mieke!

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2009

Hong Kong en Shanghai!

17 Juli 2009

Poep en plas verhalen! *Yeey*

14 Juli 2009

Strand:)

11 Juli 2009

Guilin!

08 Juli 2009

Kakkerlakken!!!!
Lot

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 23334

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 29 Januari 2014

Zuid Afrika... again!

18 September 2012 - 08 Oktober 2012

Zuid Afrika!

29 Juni 2009 - 30 Juli 2009

China!

13 November 2008 - 17 November 2008

Barcelona!

15 Augustus 2006 - 03 Januari 2007

London

Landen bezocht: