Got the job! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu Got the job! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

Got the job!

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

01 September 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Great Eastern Hotel heeft me de baan aangeboden! Er waren nog meer sollicitanten bijgekomen, maar ze wilden toch mij. Hihi
Ik heb wel een beetje gelogen, maarja een leugentje voor eigen bestwil kan geen kwaad toch? Haha Ik heb gezegd dat ik misschien in Londen ga studeren, dus dat ik hier dan wel wat langer ben. Anders hadden ze me niet aangenomen.
Het is niet echt de baan dat ik zocht, maar vind het toch wel leuk. Het is namelijk een hele nieuwe functie die ze uitproberen. En ik zal daar heel veel leren. Ze zijn er wel heel streng, ben benieuwd.
Ik mag er eens in de zoveeltijd gratis slapen met een vriend/vriendin en dan gratis gebruik maken van de minibar. Gehehe Ik mag er eens in de zoveel tijd gratis dineren met iemand en krijg korting in de bar. Die dingen trokken me toch wel erg aan. Haha
Het is 30 minuten lopen naar het hotel. Dat is wel lekker heb ik toch nog een beetje beweging.
Ik begin 11 september met een soort training, die twee of drie weken duurt.
Het andere hotel, de oudbollige heeft niet meer gebeld. Dat vond ik toch niet zo super en het is heel moeilijk vanaf mijn huis daar te komen.
Ik moet terug naar de bar, me pauze is bijna om! Ciao!!

  • 01 September 2006 - 19:42

    Jantine:

    Well done. Blijf je ook in het cafe werken?

  • 01 September 2006 - 20:58

    Lot:

    Ja ik hoop het te kunnen combineren. Maar zowel de bar als het hotel heeft geen vast rooster. Dus dat gaat lastig worden.

  • 02 September 2006 - 18:30

    Wim:

    Goed gedaan Lot.
    Ik ben benieuwd hoe het zal bevallen.

  • 03 September 2006 - 12:49

    Oma Te Velde:

    Boffert,die er bent.
    Ik ben erg nieuwsgierig hoe je de training zult vinden.Het echte leven begint dan voor je in die grote stad.Lot ik ben trots op je.
    liefs oma.

  • 04 September 2006 - 14:48

    Buurman Theo:

    Gefeliciteerd met je twee banen. Mijn "ijskoude" neef krijg ik helaas maar niet te pakken. Voorlopig stop ik mijn pogingen. Als jij een gil geeft ga ik er weer achteraan.

  • 04 September 2006 - 22:26

    Lot:

    Bedankt voor de moeite:) Ik heb in het hotel een heel wisselend rooster en heb nu de baan in de bar. Voorlopig heb ik genoeg.:) Tnx!

  • 06 September 2006 - 17:49

    Berend:

    Lot je bent knetter gek, maar zo goed dat je het dus gewoon doet! Ik hoop dat je het naar je zin hebt in Londen. Negeer je vader, meld je gewoon ziek als de roosters overlappen. Als je ontslagen wordt kun je altijd nog gewoon terug zwemmen.

    Berend W.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London

Recente Reisverslagen:

21 December 2006

Christmas

06 December 2006

The Fabric

27 November 2006

Late news

12 November 2006

Weekend in Amsterdam and London

25 Oktober 2006

Amsterdam here I come!
Lot

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 23347

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 29 Januari 2014

Zuid Afrika... again!

18 September 2012 - 08 Oktober 2012

Zuid Afrika!

29 Juni 2009 - 30 Juli 2009

China!

13 November 2008 - 17 November 2008

Barcelona!

15 Augustus 2006 - 03 Januari 2007

London

Landen bezocht: