Busy - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu Busy - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

Busy

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

06 September 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi!
Ik moet als het goed is alleen deze week nog veel in de bar werken. Is misschien maar beter ook, ik weet niet wat ik er van moet vinden. Ik heb dagen dat ik het eerste half uur al elke 5 minuten naar de klok kijk. En ik heb dagen dat ik inene al 5 uur verder ben.
Engelse zijn rare mensen. Ik had laatst drie oudere mannen in de bar, ze begonnen met vodka en een paar biertjes, maar later hadden ze vrij snel vier flessen wijn op. Ik stond echt met open mond toe te kijken hoe ze dat op hun gemakje deden, het leek voor hen heel normaal. Ik snapte niet hoe ze dat voor mekaar kregen, want ze leken niet lazerus. Maar toen een man op wilde staan viel hij wel meteen op de grond. Haha En dat op zondagmiddag.
Ik ben vandaag naar het hotel geweest, om mijn maten op te meten. Ik krijg een pak voor een paar honderd pond. Ik moest er voor tekenen enzo Haha Echt gaaf. Het mindere is dat ik het niet mag houden zodra ik ontslag neem. Ik mag het zelfs geen dag mee naar huis nemen.
Vrijdag moet ik zwarte schoenen kopen, waar ik dagen op kan lopen. Dat worden dus geen mooie pumps of chille sneakers. Ben benieuwd of ze hier wel wat leuks hebben in de winkels.
Ciao!

  • 07 September 2006 - 09:36

    Berend:

    Lot gewoon gemakkelijke slippers kopen. Teva is wel een goed merk ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London

Recente Reisverslagen:

21 December 2006

Christmas

06 December 2006

The Fabric

27 November 2006

Late news

12 November 2006

Weekend in Amsterdam and London

25 Oktober 2006

Amsterdam here I come!
Lot

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 23344

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 29 Januari 2014

Zuid Afrika... again!

18 September 2012 - 08 Oktober 2012

Zuid Afrika!

29 Juni 2009 - 30 Juli 2009

China!

13 November 2008 - 17 November 2008

Barcelona!

15 Augustus 2006 - 03 Januari 2007

London

Landen bezocht: