Weekend off - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu Weekend off - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lot Berkelmans - WaarBenJij.nu

Weekend off

Door: Lotje

Blijf op de hoogte en volg Lot

09 September 2006 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik heb er een achterneefje bij:) Ik weet niet hoe je het noemt Haha Gefeliciteerd met Leon mensen:)
Ik had gister maar 45 minuten om schoenen te kopen. Heb uiteindelijk niet super schoenen gekocht, maar beter iets dan niets.
Heb het weekend vrij. Vanavond een feest bij vrienden van mn huisgenoot, die ik van zijn verjaardag ken. En daarna naar een feest bij Liam thuis, waar ik met het carnaval mee was.
Maandag begin ik in het hotel. De eerste week laten ze me het hotel zien. De tweede week gaan ze me inwerken. En de derde week begin ik zelf met werken.
En maar hopen dat niemand merkt dat ik 17 ben Haha Nog twee weken hopen en dan is het niet meer nodig;)

• 10 September 2006 - 12:51

Oma Te Velde:

Ik wens je een hele goede start morgen.Ik zie je al in je mooie uniform lopen.Succes Lot

oma te velde